Livet som mamma

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Sannixen - 6 september 2012 22:47



OMG säger jag bara vad ont jag har. Tror det är efter vår shoppingrunda idag :P Ändå gick vi i en bra takt.. Men får lätt ont nuförtiden tyvärr.. Men men det får ju gå ändå, bara svårt att balansera på vänster benet.


Kollade på Pan Am innan, kul med nya avsnitt :) Synd det inte ska komma en säsong 2 bara.. och nu är det Masterchef, brukar inte titta på det. Men ser jag att det är på tvn så kollar jag för det är faktiskt riktigt kul att se på. Synd det är så sent på kvällen bara. Nu har jag ju sovmorgon imorrn så därför kan jag kolla på det,men annars hade jag nog inte gjort det :P


Imorgon kommer min prins hem igen <3 Så ska han och jag vara barnvakter till lilla Elin. Ska bli riktigt kul och mysigt :)


nej ska nu se klart på Masterchef och sen nanna.. hörs imorrn <3





Av Sannixen - 6 september 2012 19:26



Vilade lite innan jag åkte in till henne lite efter klockan tre. Fick en rundtur i deras nya lägenhet, super fin och större än jag tänkte mig :) Kommer bli toppen när dom är klara med allt :) Sen promenerade vi till stan, käkade lunch där jag var klumpig och råkade tappa min dricka i golvet :( Men fick en ny *tackar* ... Blev att vi gick i några affärer, Timmie fick två tröjor som han kan ha på dagis och även nya strumpor :) Sen promenerade vi tillbaka igen, så kom hem för några minuter sedan.. En ensam kväll väntar :/ Funderar på att lägga mig i badet en stund men får se :P

Av Sannixen - 6 september 2012 12:34



Träffade min lille prins imorse. Men saknar honom som attans redan :( och hans pappa ska hämta honom på dagis idag och ha honom till imorrn. Så kommer kännas så ensamt ikväll <3 Min fina lille kille <3



Busungen <3

 

Av Sannixen - 6 september 2012 12:24



Kom precis hem från matten. Gick sjukt bra idag också. Snart på sidan 40 av 75 sen är det dax för prov efter där. Hörde henne snacka med en ny idag. Så sa hon något om man inte har stress inför att söka något redan till jul kan man t.om fortsätta kursen nästa termin. Så ska prata med dom om det nästa vecka. För det är ju skit bra, nu när vi ska få vår prinsessa kanske jag hamnar lite efter ju och då är det ju sjukt bra om man bara kan fortsätta hela tiden även nästa termin så man verkligen blir klar. Isf hade en stor sten lyfts från mina axlar. För jag måste måste måste klara matten för söka in. För jag tog kontakt med högskolan och frågade ang om man bara läser förskola om hur man gör för bli lärare efter det. Men tyvärr måste man gå om alla 4 åren. Så nej tack :P Då börjar jag rätt linje direkt istället !! :P

Av Sannixen - 6 september 2012 09:12



Har varit och lämnat min älskade lilla prins på dagis. Pratade lite med hans fröken så sprang han fram och tillbaka hela tiden :P Så var där en liten kille som håller på att inskolas och han var så ledsen. Samma kille som var ledsen häromdagen. Så ville han krama mig. Så jag satte mig på huk och kramade honom. Naw det kändes i mitt hjärta fast jag inte känner honom. Men vet hur det var med inskolningen av Timmie, ens mamma hjärta brister... Även min pappa som fick lämna honom någon gång under inskolningen sa att han aldrig vill göra om det eftersom det var så jobbigt när lillen gråter och springer efter en. Men när jag kramade den här lilla killen fick Timmie syn på de och kom springandes, dock brydde han sig inte på så sätt att han sa något eller gjorde något utan stod mest bredvid och undra vad som skedde typ :P Så fick timmie en sista puss innan jag gick igen <3 Imorgon ska han och jag passa Elin så då får vi se hur det går :) Tror det kommer gå fin fint :D



Nej nu ska jag göra mig klar för snart bär det av mot matten :/ Tråkigt nog..

Av Sannixen - 6 september 2012 09:11






Nja inte riktigt min stil av film. Den var okej men inget mer. Bra tidsfördrift om man inte har någon bättre film att se :)


Av Sannixen - 6 september 2012 07:19

Haft den jobbigaste natten på länge. Vaknat 100ggr av mina drömmar. Sen mitt i natten kallade timmie och ville dansa <3 haha men han somnade om igen :p sen vaknade han lite senare och hade tappat nappen på golvet. Jag hoppas innerligt att vår tös inte vill ha napp, hade varit så skönt att slippa. Men men så skit trött när vi väl steg upp men känner att jag faktiskt börjar piggna till ändå :) måste iaf duscha snart sen ska lillen till dagis och jag ska in till skolan och räkna 2 timmar. Antingen måste man komma 1 timme 2ggr i veckan eller 2 timmar en dag i veckan så jag tänkte ta 2 timmar idag. Så hoppa jag är pigg tills dess för jag har några frågor ju. Men men nu ska jag ära frukost och sen mysa med sonen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards