Livet som mamma

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Sannixen - 3 september 2012 20:19

Ligger och tittar på lejon kungen <3

Av Sannixen - 3 september 2012 18:28



Såg den igår och ja jag vet det står Drama på den. Men eftersom jag såg en som rekomenderade den så tänkte okej fine jag ger den en chans. Och jag tyckte den var riktigt bra. Mer åt romantiska hållet.

Så ska ni se en romantisk film så se den :)


Av Sannixen - 3 september 2012 18:10



Har precis kommit upp från badet, det var välbehövligt för ryggen. Hade kunnat ligga där hela kvällen men har massa andra sysslor :P Ska tömma tävttmaskinen och diskmaskinen nu medans sambon är på tippen och kastar massa <3 Duktig han är <3 Sen kommer lill prinsen hem om ca 1 timme, åhhh längtar så. Det är sinnes så mycket man saknar honom när han inte är här. Köpte lejonkungen till honom i fredags så idag när han kommer hem ska han få den, så blir det lite filmmys innan han ska sova <3 Sen imorgon är det hans och min dag <3 Får se vad vi hittar på :)



 



Av Sannixen - 3 september 2012 16:56

Jisses vad ont jag har i ryggen och revbenen :( blivit för mycket i förrådet idag. Men tjusigt blev det minsann :) klar med alla mina lådor nu, bara lite annat på hyllorna där ute som ska rensas men det får bli en annan dag för nu säger min kropp stopp. Sambon ska även hämta hem sina sista lådor och sätta i förrådet nu när där är bra med plats :) skönt för varje sak som blir rensat nu :)

Av Sannixen - 3 september 2012 15:34

Hahaha nu när jag rensade alla kartonger i förrådet hittade jag min gamla kanin som heter Åsa nisse :) hahaha snacka om väl använd :)

Av Sannixen - 3 september 2012 11:15

Sov till klockan 10 idag, skönt men känner mig mer trött ändå. Är man van vid att stiga upp 6-7 med timmie så blir det väl så. Han kommer hem ikväll <3 så för min del kommer det nog vara svårt att resa mig imorrn hehe :P men men känner att jag börjar få huvudvärk idag. Tror jag tänker och stressar för mycket :/ i med allt med matten klydda också så vi förlorade 2 veckor av den. Så ligger man ju back 2 veckor känns det som. För nu i sep är det prov. I helgen släpptes de sista 100sidorna av kapitel 1 så får börja med det imorrn. Hoppas verkligen jag klarar det men just nu känner jag artist bara vill ge upp eftersom allt är så klyddigt. Och som det verkar släppt inte boken förrän november :/ och då får man köpa en helt annan bok istället och det känns inte heller rätt då det inte är samma innehåll ^^ men men orkar inte tänka mer på det nu. Ska ut och rensa i förrådet :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards