Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sannixen - 26 augusti 2012 13:48

Min lilla prins ville hålla handen när vi skulle sova middag <3 han är så underbar <3

Av Sannixen - 26 augusti 2012 09:18

Min duktiga gosse hjälper mig att tvätta golvet. Men får nog köpa en i hans egen storlek :P

Av Sannixen - 26 augusti 2012 08:58



Nej nu får jag väl ta mig i kragen. Ska dammsuga och tvätta golvet i köket sen får jag se :P Men efter det blir det sova middag med min lille prins iaf. För det märks att han börjar bli trött nu iaf. Och när sambon slutar ska vi hem och äta middag hos hans farföräldrar med resten av hans familj :) Ska bli trevligt och hoppas Timmie är på bra humör <3

Av Sannixen - 26 augusti 2012 08:23



Började ju min Mattekurs den 14e. Men så har dom ju inte släppt boken eller något. Men nu äntligen har dom iaf släppt första kapitlet gratis så man iaf kan komma igång tack och lov. Jag vill ju räknat av så mycket som möjligt innan prinsessan anländer till oss. Och nu denna veckan efter onsdag är jag ledig så då har jag mer tid att sitta ner med matten också. Men iaf så jag ska fråga om sambon kan skriva ut kapitel 1 till mig då det blir lite drygt att sitta vid datan och göra det.

Och jag kollade snabbt igenom lite och man behöver räknaren direkt. Så måste ivg och köpa den idag. Hittade den billigast på NetonNet för 499kronor. Så dit bär det av iaf :)


 

Av Sannixen - 26 augusti 2012 07:00



Var roligt att se att en hel del nya hittat hit :) Hade varit kul om man fått veta lite vem ni är? :)

Av Sannixen - 26 augusti 2012 06:55



I natt hade jag en knasig dröm :P Minns inte allt från början. Men vi åkte iaf in till förlossningen och skulle föda. Så fick vi en pojke, lika glada var vi såklart över detta men fick lite små panik då rummet är rosa och även alla kläder och massvis med klänningar :P Så kom vi hem så var min mamma här så började hon och sambon direkt snacka namn. Så tyckte sambon att vår son skulle heta Markus :) Sen så bad jag honom gå ut och hämta alla Timmies bebiskläder som jag har i vakuum påsar i förrådet så vi fick tvätta upp dom och ha dom till vår lille bebis. I drömmen hade vi dock köpt en svart vagn så den funka ju till honom också :)


Men snacka om lite små panik om det kommer ut en påg när dom sagt det ska vara en tös? :P Eftersom i verkligheten ska vi även köpa en rosa vagn och babyskydd :P Det hade ju gått i klädväg ... Ska nog spara Timmies bebiskläder till efter sista ul den 5 september så man kan vara extra säker att det är en tös? :P

Av Sannixen - 25 augusti 2012 19:45

Jordgubbar med mjölk och så titta vi klart på Hunger game som vi började se igår. Måste säga att jag haft den filmen som en reserv ett tag nu men den var ju riktigt bra. Så har ni inte sett den så SE DEN :)

Av Sannixen - 25 augusti 2012 19:06

Hahahaha Timmie hatar bli kladdig men så gav sambon honom en Gräddbulle och hahahaha det var så roligt. Han ville knappt hålla den själv sen fick han små panik för han blev kladdig <3 världens underbaraste unge <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards