Livet som mamma

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Sannixen - 28 augusti 2012 23:23

Usch vad jag hatar att ligga vaken och inte få ro i kroppen till att somna :( la mig klockan 22 och har fortfarande inte somnat och känner att det lär dröja länge till :( så ska man upp runt kl 6 med lillen. Kommer vara zombie deluxe :(

Av Sannixen - 28 augusti 2012 19:28



Nu har jag lagt lillprinsen :) har suttit och räknat matte medans han tittat på film <3 Gick super bra :) Om en stund börjar det lite program jag ska glo på och koppla av (försöka iaf). Och imorgon är det dax för jobb. Ska bli kul det också faktiskt, nu när man även vet att man blir ledig från den 31e :) Dock måste jag be dom kolla upp min lönespec för den stämmer inte :S Skit skumt men det är väl sådant som händer men bara dom fixar det så..


Men men vad sker hos er ikväll?

Av Sannixen - 28 augusti 2012 16:53



Älskar dig till månen och tillbaka <3

Och oändligt mycket mer än så...


      

Av Sannixen - 28 augusti 2012 16:37

  

  

Timmie fick syn på en kartong jag plockat in med lite bebis grejor. Så nu ska han kolla läget och fråga vad allting är till <3 han är så underbar <3

Av Sannixen - 28 augusti 2012 16:33

Har ju lovat att försöka varva ner lite så får väl ligga här någon minut nu ;)

Av Sannixen - 28 augusti 2012 15:31



Sambon skrev ut kapitel ett till mig. Så idag var han jätte go och körde för köpa räknaren. Men tydligen var dom sjukt klyddiga där och sen när han äntligen fått tag i den så funkade inte deras kassor, så han fick åka iväg och ta ut pengar för köra tillbaka. Och bara för det kom han försent till sitt jobb :(


Men men har börjat räkna nu iaf, räknar de uppgifterna där jag inte behöver räknaren än. Imorgon lär jag inte räkna då jag jobbar min sista dag och då även kväll. Men sen torsdag så ska jag iaf åka in på matten så jag får närvaro denna veckan. Och räkna lite där iaf.. Sen blir det räkna på kvällen med räknaren iaf men än sålänge går det riktigt bra, trodde jag hade glömt allt men ja sen ska man inte ropa hej för tidigt heller.. Men jag SKA klara skiten !!!

Av Sannixen - 28 augusti 2012 15:30




Nappen ska han ge till tomten på julafton <3  

Av Sannixen - 28 augusti 2012 13:36



Fick sms imorse om att hänga med på en shopping runda :) Och eftersom det blev att jag blev ledig idag så klart man hänger på. Riktigt trevligt och jag shoppade både till Timmie och bebisen <3 Så glad över mina köp blev jag. Dock behöver Timmie fler byxor men hittar inga jag fastnar för direkt sådär :/ Tack gumman för en trevlig shoppingrunda idag :)



Till sonen <3

 


Till dottern <3

 



Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards