Livet som mamma

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Sannixen - 16 augusti 2012 18:43



Hehe ja jag vet ännu ett inlägg om vagnar :P

Men som det ser ut blir det denna vagnen. Men nu är frågan om jag vill ha vit eller rosa :P

Tror dock det lutar mest åt den rosa ändå..


 

 



Av Sannixen - 16 augusti 2012 16:44



Mått illa hela dagen p.ga sockerbelastningstestet imorse :/ Men men åkte och mötte upp Pernilla och Anncha sen vid kl 13. Var ju verkligen evighet sedan så kul att få höra lite vad som sker i deras liv :) Umgicks några timmar sen bar det av hemåt igen. Mår fortfarande illa :/ Och har även sån satans huvudvärk. Men men går över när jag gifter mig som sambon brukar säga haha :P <3



Imorgon ska jag och sambon ha mysdag då vi båda är lediga. Blir väl en snabbis till festivalen men sen hem och mysa framför tvn. Spela lite kanske ?! <3 Sen lördag är det dax för jobb. Får se hur veckan går nu i med min jäkla foglossning :/ Men förhoppningsvis kan jag genomlida dagarna på jobb ändå. Vill ju inte ge upp nu när jag sen ska vara ledig. Kommer ju sakna kollegerna som attans sen..

Av Sannixen - 16 augusti 2012 08:07

Fy för fy för fy för denna gången var 100ggr värre än med timmie. Var sjukt svårt att dricka skiten så hällde den tillslut i mig. Och nu mår jag fruktansvärt illa :O känns som att jag ska kräka. Förhoppningsvis för jag ju inte det.

Köpte en skvaller tidning med mig för ha något att glo i. Här är en annan kvinna men hon har sin kille med sig så ja dom sitter ju och snackar hela tiden. Tråkigt :/ önskar jag var ensam här eller att här var någon runt min egen ålder.

Men ja countdown på 2 timmar nu :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards