Livet som mamma

Alla inlägg under juli 2012

Av Sannixen - 17 juli 2012 21:18



Idag är det två år sedan min lille prins döptes <3


 

 


Tänk vad tiden har sprungit iväg :/ Men det är så kul att vara med om allt som händer på vägen <3

Av Sannixen - 16 juli 2012 16:42



Myst med mina pågar hela morgonen <3 Sedan passade jag på och sova middag med Timmie, är ju så fruktansvärt trött nuförtiden och har så himla ont i min rygg så jag knappt vet var jag ska bli av :( Men men får stå ut ett tag till.. Sen blev lillen hämtad av sin pappa och ska nu vara där en hel vecka. Kommer sakna honom så mycket <3 Men sen nästa vecka ska vi mysa massa för då har jag semester en vecka tsm med min lilla prins. Och så blir det Ullared på tisdagen också ;) Ska bli så kul. Åker dock mest dit för en sak som jag ska köpa till Timmie i julklapp haha lite tidigt jag vet men vill inte den ska ta slut :P Idag sker inte så mycket mer. Kanske ska möta upp Emma, Mia och Jessica på lilla torg sen men får se hur jag mår. Mår ju rätt dåligt nu när mitt järn värde är så lågt :/

Av Sannixen - 16 juli 2012 07:32



Igår efter sambon kommit hem så började vi laga mat :) Så kom pappa och hjälpte oss skruva ner lite möbler som vi inte ska ha kvar :) Så nu är där stor plats i bebisens rum och även lite större i Timmies. För denna veckan ska det målas om i Timmies rum <3 Kommer bli så tjusigt.. Sen bebisens rum ska också målas :) Efter det såbar vi ut dom.. Tack för hjälpen pappi :D Sen åt vi middag och efter middagen åkte vi till mamma och Uffe i deras stuga och hälsade på deras lilla valp Rocky. En exakt kopia av sin pappa Rambo <3 Sååååååå söööööt <3






Av Sannixen - 15 juli 2012 10:55



Är tröttare än tröttast även idag :/ Hade en skit dålig dag igår och mådde kasst på alla sätt och vis :/ Idag mår jag bättre när det gäller det men mår fortfarande skumt :( Och så är det mer än 14 veckor kvar ^^ Hur ska jag orka..

Av Sannixen - 15 juli 2012 08:45



Över skön låt <3




Av Sannixen - 15 juli 2012 07:59



Det blev inte som vi tänkt igår :/ Tråkigt nog.. Och så regnade det såklart så orkade inte göra något heller. Zara och nicole kom hit ett tag medans syrran och patrik skulle till lite affärer :) och elin såklart <3 Så då lekte Timmie med Nicole :) Sötaste kusinerna är dom verkligen :) Sen när dom åkt hem igen gjorde vi tacos.. Länge sedan och det var väldigt gott..

Annars hände det inte mycket igår, Timmie var rätt hängig :/ Sen la han sig vid typ halv åtta någonting och sussade gott <3 Min älskade lilla prins, kärleken till dig är obeskrivlig...

Av Sannixen - 14 juli 2012 12:57


Den 2 Juli blev vi hämtade av bussen på hotellet tsm med alla andra som skulle hem. Sen var det en bussfärd på runt 50minuter till flygplatsen och då somnade Timmie gott <3 Checkade in och sedan åt vi på Burger King. Så vi skulle vara mätta under flygplansresan. Timmie var nästan lika uppspelt över att flyga denna gången <3 Och direkt uppe i luften somnade han, men denna resan var skönare för då låg han på sin stol med huvudet i mitt knä mestadels av resan så jag kunde fortfarande röra mig :) När vi kom till danmark tog vi tåget över och där mötte pappa oss och körde oss hem :) Tack tack jätte snällt :)



Flygplatsen i Cypern <3

 


Timmie åkte lite karuseller :)

 


Fördrev tiden med att äta klubbor, sura var dom dock :P

 


Sov gott på planet <3

 


Påvär hem till Sverige igen :/ Tråkigt att inte solen ville följa med hem..

Men skönt att komma hem på många andra sätt :)


 


Haft en helt perfekt första resa med mina pågar <3 Och nästa gång är vi en till <3

Haft toppen väder, en glad son och allt har varit helt underbart alla dagar :)

Älskar er sååååå mycke min lilla familj <3


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards