Livet som mamma

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Sannixen - 24 juli 2012 23:11


Godnatt allesammans :) dax att sova. Upp och mysa med lillen och sambon imorrn. Sen ska jag kanske åka till mamma i stugan får se hur jag orkar. Sen ska jag träffa Anna i stan :) hoppas inte det är lika varmt som idg för så lär lillen inte vilja vara i stan iaf <3

Av Sannixen - 24 juli 2012 22:44



Vi har funderat fram och tillbaka ang skötbord :P Och efter mycket tänkande bestämde vi oss för att ändå köpa ett faktiskt :) Så hittade jag det lite billigare på blocket och dom svarade att det fanns kvar så får se imorrn om vi kan komma i veckan :) Hade varit nice att få det lite billigare ju :) Kostar 599 i affären och på blocket ligger dom på 400kronor. Inte så mycket men ändå alltid skönt när man kan spara lite :) Och på fredag blir det IKEA och köpa lillans byrå så man kan börja få i ordning på kläderna som just nu ligger i påsar :P


 

Av Sannixen - 24 juli 2012 21:35



Hittade inte jätte mycket idag men är jätte nöjd för det lilla jag hittade :) Som sagt lite till båda barnen. Köpte någon julklapp till Timmie också för jag vet inte om jag kommer åka dit mer i år och vill gärna han ska få den :) Kostar ju nästan det dubbla i affärerna här.


Detta fick vår prinsessa <3

 


Och detta fick vår prins <3

Plus en del badleksaker som han badade med redan ikväll så därför dom inte är med på bilden :)

 



Tack frugan för en super dag <3



Av Sannixen - 24 juli 2012 19:24



Glömde ju skriva efter jag och sambon varit på bio :P Såg den nya filmen som heter Arbraham Lincoln- Vampire hunter. Min ide eftersom jag gillar vampysfilmer :P Filmen var helt okej faktiskt, en gång hoppa jag till när jag inte var beredd hahaha tur där inte satt något annan brevid mig :P Värd att se en gång iaf :)



Av Sannixen - 24 juli 2012 19:13



Mimmi gumman var här runt kl 8 så körde vi och lämnade Timmie hos sin mormor :) I deras stuga och med vovvarna så han var över lycklig. Sen bar det av mot Ullared :) Gick väldigt snabbt idag faktiskt, både resan och även där inne. Dock var det jag hade på listan slut som vanligt ^^ Men något av det fanns iaf så helt utan sakerna jag såg fram emot blev jag inte :) Hittade lite till både Timmie och Lillan <3 Och så fick jag träffa Mimmis föräldrar :D Dom var också där och handlade *hehe* Sen bar det av hemåt och blev Mc donalds på vägen hem :) Sen kom mamma hit med min lille prins <3 Så lekte vi lite i trädgården han och jag. Sen gick vi till lekplatsen innan vi åkte iväg och köpte jordgubbar och vindruvor <3 Väl hemma igen badade min snuttis och sen gick vi ner och nu myser vi i soffan innan han ska nanna <3 Tittar på den nya Musse filmen han fick idag :)


 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards