Livet som mamma

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Sannixen - 19 juli 2012 22:10

Pappa satte upp fondväggen i timmies rum och det blev awesome ;) riktigt fint blev båda rummen och så skönt att det är klart. Imorgon blir det att sätta tillbaka möblerna :) Nu tar ryggen död på mig så blir att ta det lugnt i soffan en stund sen Nanna :)

Tack pappa och Wanja för all hjälp :)

Av Sannixen - 19 juli 2012 17:01

Hade bestämt att vi skulle göra barnens rum denna veckan eftersom timmie är hos sin pappa :) Så hoppades vi på hjälp från sambons morbror som är målare men han hade fullbokat redan. Så då bestämde jag mig att jag får ta tag i det idag på min lediga dag. Så erbjöd sig min pappas sambo sin hjälp så den tog jag gärna emot :) Så imorse steg jag upp riktigt tidigt, det var inte meningen att bli så tidigt men kunde inte somna om. Åkte och köpte färg och allt sådant :) sen ringde jag henne när jag kom hem :) så var hon snabbt här :) och så satte vi igår direkt. Och allt gick riktigt fort och jag blev riktigt nöjd med färgerna till båda rummen <3 tack för all hjälp. Sen ska även pappa komma lite senare och vara med när fondväggen i timmies rum ska upp :) kommer bli sååå tjusigt. Längtar tills allt är helt klart i båda rummen :) dröjer dock ett tag då lite mer möbler ska inhandlas när lönen kommit :)


Av Sannixen - 19 juli 2012 16:40

Nu har appen kommit för oss med iPhone att kunna blogga från telefonen :) såååå länge jag väntat och längtat :) så skönt detta är kan jag lova er. Ligger i soffan och försöker koppla av, har fått rätt ont i svanken nu. Och bloggar samtidigt ? ;) nice nice nice säger jag :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards