Livet som mamma

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Sannixen - 14 juli 2012 12:57


Den 2 Juli blev vi hämtade av bussen på hotellet tsm med alla andra som skulle hem. Sen var det en bussfärd på runt 50minuter till flygplatsen och då somnade Timmie gott <3 Checkade in och sedan åt vi på Burger King. Så vi skulle vara mätta under flygplansresan. Timmie var nästan lika uppspelt över att flyga denna gången <3 Och direkt uppe i luften somnade han, men denna resan var skönare för då låg han på sin stol med huvudet i mitt knä mestadels av resan så jag kunde fortfarande röra mig :) När vi kom till danmark tog vi tåget över och där mötte pappa oss och körde oss hem :) Tack tack jätte snällt :)



Flygplatsen i Cypern <3

 


Timmie åkte lite karuseller :)

 


Fördrev tiden med att äta klubbor, sura var dom dock :P

 


Sov gott på planet <3

 


Påvär hem till Sverige igen :/ Tråkigt att inte solen ville följa med hem..

Men skönt att komma hem på många andra sätt :)


 


Haft en helt perfekt första resa med mina pågar <3 Och nästa gång är vi en till <3

Haft toppen väder, en glad son och allt har varit helt underbart alla dagar :)

Älskar er sååååå mycke min lilla familj <3


Av Sannixen - 14 juli 2012 12:54



SÅÅ rätt man hade ^^^^

Av Sannixen - 14 juli 2012 09:11



Timmie har haft en jobbig natt, han vaknade ledsen men kunde inte förklara varför. Sen kunde han inte somna om så han fick följa med in och sova hos mig <3 Då somnade han gott men han har vridit sig massa och hållt på så jag själv kunde inte sova :/ Sen vaknade han och ville ha mjölk så då hämtade jag det.. Sen efter det ville han ha välling så då hämtade jag det.. Och så somnade vi igen... men av allt vaknande har jag fått huvudvärk :( Men men uppe är vi och har ätit frukost.. Väntar på sambon ska komma hem så ska vi ha en mysig familjedag :) Ska försöka hitta present till Emilia som blivit 1 år :)

Av Sannixen - 14 juli 2012 09:08


Tycker inte man ska ha svarta kläder på bebisar men kunde inte hålla mig när jag såg detta. Har ju glömt visa det innan, köpte det tidigare i veckan. Timmie har fått nya skor, mössa och en tröja med batman :) Jag hade hittat något litet på rean till flickan men när jag såg detta hängde jag tillbaka det andra och köpte detta (Detta var INTE på rean).. Super duper fint tycker jag :)


 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards