Livet som mamma

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Sannixen - 7 juli 2012 18:10



Snabbare oss ner till frukosten för att sedan promenera till Farmagusta som tog ca 40min. Skulle ju åka Dolphin submarine :) Dock hade vi sett fel på tiden så vi hade inte behlvt att power walka dit ;) Utan fick vänta där i ca 50min. Men gick ner till havet och plaskade lite så tiden gick ändå relativs snabbt. Men omg vad varmt det var denna dagen alltså. Sen hoppade vi på båten. Det var en sådan båt där man gick ner i den så satt man och tittade ut under vattnet genom fönster. Riktigt coolt.. Men tyvärr gömde sig delfinerna :/ Så dom fick vi inte se.. Var ute till havs någon timme sedan tillbaka igen. Promenerade vi mot hotellet igen. Köpte take away mat med oss och sen bytade vi om och gick ner till havet :) Badade en stund innan vi gick tillbaka till hotellet igen. Och till middag blev det Pizza hut ;)



Frukost <3

 


Dolphin submarine

 

 


Sheppet som Timmie trodde var Pippi Långstrump, såååå himla underbar han är..

han vinkade och sa Heej Pippi :)

 



Mys på hotellet <3

 


 


<3

Av Sannixen - 7 juli 2012 18:06



Den var awesome !!! Mycket mycket mycket 1000000ggr bättre än 3an. Tänkte man får ju ge den en chans fast att 3an sög.. Och yes den var riktigt cool. Dock slutet var trist :/ Men det lär väl komma ännu en då iaf ;)



Av Sannixen - 7 juli 2012 18:02



Igår var både jag och sambon lediga så började rundan på Lutz där jag köpte hyllan till Timmie :) Kollade på vagnarna lite snabbt. Sen åkte vi till Jysk och kollade efter spiderman gardiner, fanns ej. Någon som vet var man kan köpa det?

Blev iaf en ny badrums matta :) Sen inom Hornbach och köpte bensin, gas till gräsklipparen, tapet till timmie och elslabb till utomhus så vi kan köra med grästrimmern i kanterna :) Efter det bar det av hem till syrran och köpte deras tvillingvagn :) Så nu har vi en vagn där båda våra underbara barn får plats i <3


Sen kvällen var myyyys :) Tittade på film och mös massa med sambon..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards