Livet som mamma

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Sannixen - 5 juli 2012 20:17



Torsdagen blev en riktigt mysdag. Efter frukost blev det massa badande i poolen innan vi köpte lunch med oss upp på rummet. Efter Timmie sovit lite middag blev det poolen igen ;) Sedan upp och duscha sen promenerade vi ner mot havet för att leta upp strandpromenaden. Och vi hittade sen utan problem denna gången. Så där promenerade vi, hittade ett mysigt ställe där vi tog vars en dricka och kopplade av en stund. Sen gick vi vidare, kom fram till Farmagusta. Tog en broshyr and dolphine submarine sen vände vi tillbaka. Tog ändå ca 40 min enkel väg :) Super mysig dag/kväll var det med mina pågar <3



 

 

  

 


Så himla mysigt det var att promenera där på kvällen <3

Av Sannixen - 5 juli 2012 19:03



Idag var jag ledig och riktigt skönt är det :) Jag åkte till mamma så stack vi till IKEA i förmiddags. Hittade dock inget kul där tyvärr. Måste dit en annan dag med sambon och köpa madrass till spjällsängen och bitskydd :) Kollade efter en hylla till Timmie där han kan ha sina dvd filmer nu när han ska få upp dom på sitt rum. Hittade en men den blev ca 1300kr och det tyckte jag var lite mycket. Men ja sen åkte vi till Lutz och tittade efter en hylla där, hittade en som jag nog ska köpa imorgon. Hittade även två syskonvagnar jag ska visa för älsklingen imorrn :) Vi måste ju ha både och.. Efter Lutz åkte vi till deras stuga och umgicks en stund innan jag åkte lite andra ärenden. Nu har jag även hunnit äta och snart kommer pappa hit, ska bolla lite ideer med honom vad jag tänkt i Timmies rum o.s.v :) Kommer bli så tjusigt i båda barnens rum <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards