Livet som mamma

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sannixen - 2 juli 2012 22:00



Första tvätten färdig och nu är den andra maskinen igång :) Massa tvätt nu efter semestern. Men usch vad tråkigt det är att vara hemma igen. Eller ja blandade känslor är det faktiskt. Skönt att kunna kasta toalettpappret i toalettstolen igen hahahaha :)

Av Sannixen - 2 juli 2012 19:42



Började med att vi hade ställt klockorna på kl 3. Dock kunde Timmie inte somna så jag låg vaken med honom rätt länge. Och sambon var och tittade på fotboll haha :) Men men upp klockan 3 kom vi. Sen kom taxin och hämtade oss runt kvart i fyra för att köra oss hela vägen till Kastup, dyrt men lätt värt det sådär sent på natten kan jag lova <3 Checkade in våra saker sen åt vi lite innan det var dax att stiga på planet. Timmie var super exalterad <3 Han tyckte det var jätte kul med flygplanet, höll i sig i båda armstöden när den lyfte :P Sen slockna han nästan direkt uppe i luften, dock ville han sitta i min famn och sova och det fick han såklart <3 Dock domnade min rumpa av hahaha och jag kunde knappt röra mig.. Men men det fick gå ändå ju :) Sen när han vaknade åt vi macka och sen var det ju dax att landa :) Hämtade upp vagnen och bagaget och sedan promenerade vi bort till bussen vi skulle åka med till hotellet :) Tog ca 50min så lillen somnade även på bussresan hihi sötis.


Såhär såg det ut där man går in på hotellet :)

 


Väl framme blev det direkt byta om och ner i poolen :)


 


Och efter vi hade njutit i poolen så var det dax att gå och äta middag. Tog en resturang som låg nära hotellet och omg vad GOD spagetti bolognes kan jag meddela :)


 

 


Sedan promenerade vi runt lite och kollade även in var lekplatsen på hotellet fanns. Dock var det ingen höjdare :/ Timmie tyckte dock den var super kul och det är ju det viktigaste haha :D


 

 


Sen promenerade vi till hotellet igen och mös innan det var dax för sängen.

En helt underbar första dag <3


Av Sannixen - 2 juli 2012 18:49



Jaha då var vi tillbaka i vardagen igen och imorgon är det dax att jobba. Kommer bli segt men det får ju gå. Haft en riktigt underbar semester med mina pågar och ni är de bästa som finns <3 Har börjar packa upp min väska och det mesta ska in i tvätten, Timmie har åkt till sin pappa och sambon är lite ärenden för att sen komma hem och joina mig :)

Allting har gått super bra med både flygning och semester med Timmie, han har varit så otroligt duktig och jag är en väldigt stolt mamma :) <3 Kommer skriva om alla våra dagar där och massa bilder kommer in jag lovar :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards