Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Sannixen - 13 maj 2012 19:55


Jag saknar dig så mycket när du inte är hemma <3

Känner mig inte hel förrän du är här i min famn igen.

Åhh kärleken till sina barn går verkligen inte att beskriva.

Älskar dig min "stora" lilla gosse


 

 

Av Sannixen - 11 maj 2012 08:43



Igår kväll kom Emma och Jonas som sagt :) Och älsklingen slutade tidigt. Så vi umgicks och kollade på film. Länge sedan vi umgicks så det var super kul. Emma testade även göra det där med ringen över min mage :P Den börjar med pojke sen övergår den till flicka. Så frågan är om den först menar Timmie och sen att det är en flicka nu? För det står på internet att ringen brukar börja med barnen man har. Det var skumt var att den inte fortsatte som innan och visade flera barn. Men det är kanske just för att jag är gravid då kanske den bara visar det jag har och det jag ska få. Aja vi får se på tisdag ;)



Idag är jag ledig så ska mysa med min lilla prins och sen ska han hem till sin pappa. Och då ska jag lite ärende innan jag och älskling ska umgås med några vänner :) Ska bli trevligt då det var jätte länge sedan..


nej nu känner jag mig super yr :/ Så måste lägga mig ner lite.. Pussa

Av Sannixen - 10 maj 2012 16:05

 


Om jag har en skyddsängel så snälla vaka över min syster idag <3

Hon behöver alla skyddsänglar hon kan få idag <3

Vill bara denna dagen ska vara fort förbi..

Älskar dig syster <3

 

 

 

Hittade den här texten och tyckte den var så fin <3

 

  

 

 

Av Sannixen - 10 maj 2012 15:59


Körde hem till Mimmi vid kl 12. Så gick vi in till henne en stund så Timmie fick klappa katterna :) Han älskar ju det och har pratat om det flera dagar nu <3 Sen promenerade vi och åt lunch på Mc donalds. Satt där och pratade en stund innan vi gick vidare. Gick in lite snabbt i någon affär sen promenerade vi hemåt Mimmi igen. Sen åkte vi hem så var hemma lite innan kl 15. Sen nu myser vi framför Trassel :) Sen kommer Emma fram emot kvällen och Jonas kommer efter träningen. Och min älskling slutar tidigt idag <3 Ska bli myyyys <3

Av Sannixen - 10 maj 2012 15:55



Idag var jag ledig så mötte upp Timmies pappa där man fixar pass. Gick riktigt snabbt där inne, var där när dom öppnade kl 8 och så blev vi 5 e numret :D Så det var nice.. Så nu har man ju fixa passet till lillen <3 Nu längtar man ännu mer efter semestern nästa månad <3 Kommer vara så underbart att åka med mina pågar. Ni är mitt allt   

Av Sannixen - 9 maj 2012 20:46



Ja jag har jobbar igår och idag så därför inget kul att uppdatera. Kom hem för en stund sedan och väntar nu på att Timmie ska komma hem. Han är med sin farmor så, vi sa halv men hoppas dom är påväg så lillen kan koppla av i sin säng <3 Ledig två dagar sen <3 Så imorrn är det lite ärende på morgonen, pass och antagligen vc. Sen hem och umgås med Mimmi en stund.. Och avslutar sedan kvällen med att Emma och Jonas ska komma :) Känns som en evighet sedan :/

Av Sannixen - 7 maj 2012 20:25



Myst massa med henne idag <3

Av Sannixen - 7 maj 2012 20:21


Ledig idag och Timmie var med sin daddy. Så jag åkte och tankade, handlade och sen hem till syrran och hennes familj <3 Stannade där och mös med lilla Elin en hel del.. Så himla go, kan inte förstå att Timmie varit så liten en gång i tiden. Tiden springer verkligen iväg från en.. Fick även jätte god mat där <3 tack så mycket..Sen bar det av hemåt för min egna lilla prins skulle komma hem igen <3 Så nu tittar vi tvn och han skulle sovit för länge sedan.. Men han kom hem kl 20 så inte hunnit så långt än :P Imorgon är det jobb och dagis som gäller..

 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards