Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Sannixen - 21 maj 2012 09:13


Lediga måndag:)  Timmie ska åka till sin pappa och umgås men inte bada då han hostar och näsan rinner en del. Men han kommer hem ikväll igen <3 Jag ska iväg och umgås med Mimmi. Blir väl fika i stan och gå lite i affärer. Ska även försöka hämta upp Timmies pass som varit klart några dagar nu :) Ska iaf bli skoj att umgås lite med Mimmi..

Hmm fram tills dess så händer inte allt för mycket. Har städat köket så det är skinande rent ;) Ska snart se om lillen vill sova och då tänkte jag ge mig på några av fönstrena tror jag :P Och när han vaknar blir det lek i trädgården innan han ska åka iväg <3

Av Sannixen - 20 maj 2012 19:53





När sambon kom hem lagade vi snabbt ihop middag sen åkte vi till skogen :) Timmie hade pratat om det hela dagen eftersom jag hade lovat honom :) Han sprang ómkring över lycklig och kallade halloooo :P hahahaha över gullig. Dock så fort kameran åkte fram gjorde han allt för att inte titta på mig :P Men blev någon fin bild ändå. Gick en runda och sedan lekte pågarna lite på "lekplatsen" dock är den för äldre barn så sambon fick ju hjälpa lillen *hihi*  Efter en stund så åkte vi hemåt igen. Mös i soffan och tittade på Rio tills lillen skulle nanna..


   

Av Sannixen - 20 maj 2012 10:01



5 Dagar till ultraljudet  

Av Sannixen - 20 maj 2012 08:46



Woop Woop äntligen hade jag några minuter över så jag kunde slänga ihop en header :) Har inte haft tid eller orken innan och egentligen inte nu heller men ville ha lite förändring i bloggen så fick ta mig i kragen och knåpa ihop en lite snabbt :) helt okej ändå tyckte jag den var :) Och jag gillar verkligen bloggplatsen detta är den bästa bloggsidan jag testat. Och allt är så himla lätt när man ska pilla med utseendet i bloggen o.s.v Helt enkelt en toppen sidá :)

Av Sannixen - 20 maj 2012 07:07



Vilket strålande väder det är :) Synd inte sambon är hemma bara. Men han kommer relativt tidigt så förhoppningsvis kanske vi kommer iväg en stund till skogen idag. Men innan dess blir det massa Mamma och Timmie myyys <3 Ska väl leka i trädgården sen blir det nog att köra nåt ärende :) Är lite små trött på alla hans filmer så hittar vi någon film så kan han även få en sådan :) <3

 

 

Av Sannixen - 19 maj 2012 19:29





Mös massa med elin när vi var och hälsade på hos syrran. Man kan inte förstå hur liten hon är <3 Tänk att Timmie varit sådär liten? Tiden går helt för snabbt. Så himla mysigt att hålla henne och pussa hennes mjuka små kinder :)


 

Av Sannixen - 19 maj 2012 19:19



Vi skulle åkt till skogen idag för det skulle vara fint väder. Men Neeeeej klart inte då ska det regna till och från hela dagen. Så himla trist hade verkligen sett fram emot vår familjedag i skogen <3 Nu på kvällen är det hur fint väder som helst men nu sover den lille älsklingen och den store är och ska titta på fotboll.. Men men kanske bättre tur imorrn ?! Kan ju hålla tummarna.. Dock jobbar sambon till lite efter klockan tre.. Men iaf idag så åkte jag och Timmie en snabbis till apoteket så jag kunde få nya huvudvärkstabletter. Sen körde vi hem för jag hade glömt nycklarna hemma men då hade sambon redan hunnit iväg. Så då passa vi på att åka och köpa en blomma till syrran <3 Så kom sambon dit så fick jag hans nycklar. Sen åkte jag och Timmie hem och umgicks med syrran och hennes familj. Och sambon till sin arbetskamrat. Sen träffades vi hemma halv fyra och lagade mat <3 Käkade sen har vi myst och lekt med lillen tills hans skulle sova :) Super mysigt... Älskar er mina pågar <3


 

Av Sannixen - 18 maj 2012 19:16



Tittade på den häromdagen. Faktiskt en bra film, super bra i mellan åt men slutet var väl helt okej ändå. Den är baserad på en verklig historia vilket gör den bättre enligt mig :) Det är en kärleks film för er som gillar det ;)




Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards