Livet som mamma

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Sannixen - 27 maj 2012 20:55


När jag kom hem idag hade jag även fått blommor från sambon <3

Så jäkla underbar du är <3 Tack så jätte mycket...





   

Av Sannixen - 27 maj 2012 20:38



Idag är det morsdag :)

Min kära mor passade Timmie tills min sambo kom hem. Och när jag kom hem fick jag en jätte fin mugg av Timmie <3 Min lille älskling.. Sen åkte Timmie och jag till Mc donalds och mötte upp mamma där för att äta. Så fick hon även presenten från min syrra och mig :) Efter vi ätit åkte vi till mammas och hennes killes stuga och tittade, länge sedan jag var där och dom har byggt ut en massa o.s.v Jätte fint är där nu :)

 

 

  

 

Skulle egenligen firat denna dagen på ett annat sätt. Men eftersom mamma inte visste om vår bror ville fika så ändrades våra planer en del..

 

Av Sannixen - 27 maj 2012 19:38



Igår efter jobbet var det snabbt att köra hem och byta om. Skulle hem till Jim och Helena och äta. Så det var super nice.. Blev grillspett, nypotatis, sallad, sås och åhhhh vad gott med nypotatis... Som jag har längtat efter det :) Hade super trevligt och roligt där :) Sen tittade vi på eurovision en liten stund och åt efterätt. Men vi hörde bara några låtar innan vi åkte hemåt igen. Inte jätte bra låtar men tyckte ryssland var roligt med de gamla tanterna hahahaha :P Över gulliga ju :P men men sen bar det av hemåt för att sova. Båda skulle jobba idag också så :)

Av Sannixen - 27 maj 2012 19:33



Var ju på ultraljud i fredags och sedan har jag inte haft tiden att gå in här :) men som de flesta av er vet nu eftersom vi uppdaterade på facebook så ska vi få en liten prinsessa <3

 

 

  

 

Ser fram emot att träffa dig, vår lilla sessa <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards