Livet som mamma

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Sannixen - 6 mars 2012 21:54

  

Mitt älskade lilla hjärta <3 Du får mig alltid på bra humör.. Älskar dig så otroligt mycket och är så glad att du är min <3

 
Av Sannixen - 6 mars 2012 21:36



Städade vårt sovrum och badrummet där uppe innan jag gav mig iväg för möta upp mamma :) Så fick jag välja min födelsedagspresent, vilket blev två par guld örhänge <3 Kommer nog bli riktigt tjusigt hihi.. Thanx Mammi <3 Sen åkte jag hemåt och mamma skulle till mormor.. Syrran och Nicole kom hit så umgicks vi i några timmar, tiden bara flög förbi. Var längesedan vi umgicks så det var mycket att prata om <3 J lämnade också Timmie tidigare idag så han och Nicole hade jätte kul tsm också. Dansade och kramades massa, så himla sööööta <3 Dock var lillen super trött då han inte nannat middag idag, så hans humör ändrades fram och tillbaka hela tiden <3 När dom gått fick han lite mat sen mös vi lite i soffan. Pojkvännen kom hit en stund innan han skulle iväg och titta på fotbollen.. Sen åkte han och strax där efter somnade lillen. Jag åt räkor och vitlöksbröd och tittade på film :) Så nu snart ska jag nanna för imorrn är det upp tidigt igen .. Längtar till helgen <3

 

Av Sannixen - 6 mars 2012 21:34


Den var över förväntan faktiskt :) Så har ni inget att göra en kväll så se den :) Dock en tjejfilm...



Av Sannixen - 6 mars 2012 09:38



Yeeaahh då är man ledig idag :) Steg upp för en stund sedan.. Orkade inte ligga kvar sådär idag faktiskt :) Ska snart ta och städa lite och sedan vid klockan ett ska jag träffa mamma. Ska välja ut en födelsedagspresent tills nu när jag fyller 25 år :)  Så det ska bli trevligt.. Sen vet jag inte vad som sker idag.. Lillen kommer iaf hem ikväll <3 Som jag har saknat honom det är sjukt.. Redan första dagen han åker saknar jag nästan ihjäl mig efter honom :/ Vill alltid han ska vara hemma... hatar när folk säger vad skönt till att man är lite barnledig o.s.v Men nej jag är hellre med honom hela tiden.. Det är inte ofta jag önskar mig en sovmorgon och gör jag det så hade min pojkvän ändå varit gullig och stigit upp med Timmie :) Nu har man ju sovmorgon när han är hos sin pappa men det är inget jag känner att jag behöver eller vill ha.. hade hellre alltid haft lillen hemma <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards