Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2012

Av Sannixen - 2 februari 2012 22:11


Nuförtiden vill han alltid sitta på diskbänken och kolla läget. Antingen pillar han med sin nappflaska i vatten o.s.v Eller så vill han hjälpa till med maten :) Idag fick han hjälpa mig röra i såsen <3 Underbaring.. Mamma älskar dig såååååå mycket ska du veta..

 

 

haha världens sötaste påg <3

 

 

haha tvättar halsen med nappflaskeborsten? :P

 

 

 

Du är det bästa jag någonsin varit med om <3

Jag älskar dig och jag älskar verkligen att ha dig i mitt liv.

Njuter varenda dag jag har dig nära..

Min underbara pojke <3

 

Av Sannixen - 2 februari 2012 21:50



Ja det är mer än en månad dit o.s.v Men vill iaf veta var man ska vara och vill ha tag i dekorationerna som jag vill ha :) Jag tror jag valt färg nu på duk/servett o.s.v Syrran tyckte också det skulle bli snyggt så.. Tyvärr kommer detta vara hemligt ;) hihi.. Jag har mejlat två ställen ang lokal. Det ena stället tog 3000kr så nej tack det blir inte där. Får se vad dom andra svarar.  men ja allt beror ju på hur många vi ska vara dessutom. Är vi 25-30 ja då behövs lokal men är vi mindre så kan vi vara här hemma. Sen vet man inte om en del av familjen vill stanna och festa till det eller om dom sticker innan "festandet" börjar o.s.v Svårt val de där :P Men beställa mat ska jag göra iaf, orkar inte pilla med det hemma. Men efterätten och så ska jag antagligen göra själv :) Tänk att jag blir 25 ? Haha som tiden sprungit iväg alltså :O Men känner mig inte som det :) Fast jag ändå har en del vuxenpoäng haha :P

 

 

 

Av Sannixen - 2 februari 2012 18:08



Nej min son har inte stoppat köttbullar i näsan men en äpple bit. Så lös jag in där med min iphone så ser man biten låångt där inne och han vill ju inte ligga still så ja jag vet inte hur jag ska få ut den ?? Han fräser och nyser hela tiden men den vill inte ut. Men ja han stoppar ju in fingret hela tiden så det ärväl han själv som tryckt in den sådär himla långt.. Men men sålänge han fortfarande kan andas med borren så lär det inte vara farligt väl?

 

 

Av Sannixen - 2 februari 2012 15:12


Grr ;) Haha en riktigt bra komedi/romantik faktiskt.. Handlar om en tjej som haft sex med en del killar och säger att hennes nummer 20 ska bli hennes man :P Dock går det inte riktigt som hon tänkt och hon börjar dejta sina EX all over again :P




Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards