Livet som mamma

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Sannixen - 16 februari 2012 19:11


Jag tycker att det är riktigt imponerande hur man får vardagen att gå runt med så många barn. Dessutom så ska man hinna med allt det andra - träffa folk, ha egen-tid, vårda relationen och finnas där för allt och alla hela tiden. Jag förstår det inte alls.  Jag, personligen, hade aldrig klarat det :P Som den ena familjen som måste flaxa runt med buss? Usch det hade inte mitt tålamod klarat av :O Jag hade själv bråttom att skaffa körkort när jag var gravid med Timmie just för jag inte ville behöva klydda med bussen varenda gång jag ville något. Så mycket mer frihet man har med bil. Men jag måste säga att det ser så himla mysigt ut med så många barn ;)


 


Vad tycker ni om den serien?


 




Av Sannixen - 16 februari 2012 12:54


Timmie fick feber igen igårkväll :S Fattar inte varför det kommer och går hela tiden. Han somnade redan 18:20 kunde inte hålla honom vaken mer då men sen vaknade han igen vid 22 tiden och satt med mig och tittade på Musses klubbhus. Sen gick vi upp och då kom pojkvännen också hem :) Så mös vi tre lite tills lillen blev trött igen och gick och la sig :) Vi somnade väl efter kl 00 någon gång så snacka om segt imorse. Migrän anfall delux hade jag men nu känns det bättre har dock fortfarande huvudvärk. Frågan är ska jag jobba helgen eller inte. Mår piss men vill ju ändå jobba i med det är helg också, tjänar en litene xtra slant då.. Jobbigt.. Får se imorrn och ringa dom då och säga hur det blir.. Timmie åker ju till sin pappa imorrn så..  

Av Sannixen - 16 februari 2012 12:36



Har precis kommit hem efter en promenad med lillen <3 Blev en runda till affären och handlade. Lillen somnade i affären och sov hela vägen hem sen :) Det behövde han verkligen mitt lilla underverk.

Gick 3,42km på 35minuter :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards