Livet som mamma

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sannixen - 9 januari 2012 20:57


OMG vad trött jag är nuförtiden. Jag skrämmer mig själv ärligt talat så trött jag är :O  Och huvudvärk har jag  varenda dag också, nästan iaf.. SJukt skumt.. Undrar om det är årstiden eller vad problemet är.. Tur jag kommer ihåg en del sen får pojkvännen påminna mig om en del *haha*

Av Sannixen - 9 januari 2012 10:06




Jag har nog aldrig känt på detta viset innan.Visst att man varit kär o.s.v Jag älskade ju Timmies pappa väldigt högt en gång i tiden. Men känslorna jag har för min pojkvän, känns så äkta. För oss båda <3 Det känns verkligen som att vi alltid kommer hålla ihop. Ingen av oss har haft dessa känslorna så snabbt förut och vi båda längtar efter alla steg tsm.. Allt vi kommer vara med om <3 Han är verkligen den underbaraste människan som finns.. Som idag när jag steg upp så hade han varit och köpt frukost till mig och även lunch som jag ska ha med till jobbet :$ Innan han åkte till sin polare.. Hur gulligt är inte det liksom? Ja många babblar om nykär känslan och att det alltid är bättre i början o.s.v Men vi båda vet hur den känslan har känts innan och vi båda är överens om att dessa känslor vi har för varandra är så mycket mer än så.. Så fuck alla som påstår detta kommer försvinna om 6-8 månader ^^

 


 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards