Livet som mamma

Alla inlägg under december 2011

Av Sannixen - 15 december 2011 18:49

Detta har alltid varit en av mina favislåtar av disney :)



(Meg)
Finns det ett pris för verklig dumhet
Då har jag redan vunnit
Men ingen man får mig att vackla
Det är historia, tid som svunnit


(Musorna)
Vem är det du lurar? Han är allt du tänker på
hur du kan bygga murar, men vi ser och kan förstå (Åh nej!)
du försöker att glömma, du kan inte glömma han är allt för dig.


(Meg)
Ååh!
Helt fel! Lägg av! Inte jag, inte här


(Musorna)
Du svimmar snart, underbart du är kär


(Meg)
Sånt trams! Lägg av! Inte jag, inte kär


Jag trodde att jag lärt min läxa
Jag vet hur sångerna låter
Jag känner ingenting sånt där nu
En sång inom mig där hjärtat gråter
Ååh!-


(Musorna)
Fortsätt att förneka vem du är och vad du känner
Du kan säkert leka, men vi är ju dina vänner
Dags att du förstår nu
Vet du vad vi tror nu ja att du har, ja du har fel


(Meg)
Ta't lugnt! Lägg av! Inte jag, inte här


(Musorna)
Ge upp och se vad det är, du är kär


(Meg)
Nej, som jag sa! Inte jag, inte kär


(Musorna)
En hemlighet, men vi vet du är kär


(Meg)
Men ni har helt fel, inte jag, nej
(Inte hon nej)
Inget spel, inte jag, nej


(Musorna)
Var ärlig då och förstå, du är kär


(Meg)
Åh! Vem drömmer då?
Inte jag, jag är kär



Vilken är er favislåt?



Av Sannixen - 15 december 2011 18:38


Såg den för någon vecka sedan :P faktiskt en riktigt rolig film. Så gillar ni komedi/romantik så se den :)



Av Sannixen - 15 december 2011 18:18


Åkte till Maxi och för de första var det as mycke folk på vägen så innan jag ens kom ut på storavägen så tog de nog 15min^^ Sen inne på Maxi hade jag med mig en arg liten påg, han var trött och så ville han ha glass :P Så det köpte jag med mig hem såklart ;) Sen det värsta var när jag skulle lägga in vagnen i bilen och jag vet inte vad som händer med två av naglarna åker åt fel håll och jag dog nästan så ont jag fick. Den ena bröts såklart :( Den andra klara sig men där känns de som hela fingret är brutet :( Sen hem... Ja här har väl inte hänt så mycke mer än att man råkat tappa ut saker på golvet o.s.v Orkar inte mer :(


Av Sannixen - 15 december 2011 15:13


Är jag sjukt uttråkad :/ Jag ville en runda till Burlöv Center men alla jobbar typ eller annat så blir inget idag.. Orkar dock inte leka hemma med lillen just nu så ska se om vi gör lite andra ärenden ändå <3

Av Sannixen - 14 december 2011 20:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 14 december 2011 18:51


När jag kom hem hade älsklingen fixat överaskning till mig :$ För det första hade han städat i storarummet och köket ♥ Sen när jag då kom ut i köket hade han köpt ljus, filt och blommor till mig :$ Så himla underbar du är.. Finns fan ingen bättre än dig ♥ Han hade även skrivit ett jätte fint kort ♥

 

 

 

 

 

 

I ♥ You

Av Sannixen - 14 december 2011 17:21



Sov bara ca 4 timmar i natt och sen upp halv sex för göra mig och lillen klara. Sedan bar det av till dagis och efter till jobbet.. Jobbade en skön tid idag sen hämtade jag upp lillen, skulle kört till maxi för att handla men orkade inte plus Timmie var super trött.. Hem och lagade lite mat och nu hade de varit sjukt skönt att få sova en stund men lillen ska vara uppe till 19.. Sen kommer den andra älsklingen vid 21 tiden <3

Av Sannixen - 13 december 2011 22:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards