Livet som mamma

Alla inlägg under december 2011

Av Sannixen - 20 december 2011 21:53


Ja jag var ju som sagt då på föräldramöte på dagis nu ikväll. Det mesta gällande det här med att 4 fröknar valt att sluta o.s.v Var en del föräldrar med väldigt bra frågor men alla kände ändå att vi inte fick något direkt svar på det vi ville. Så lika förvirrande är man fortfarande vad som kan ha skett.. Dock kom dom fram till att en del saker ska förändras där när de nya kommer.. En del säkerhetsgrejor ska kollas över och lite sådant.. Så ja jag kanske får ge dagiset en andra chans.. Dock får jag titta hur mitt schema inför nya året ser ut.. För annars måste jag nog söka ob dagis.. Får hoppas hans pappa kan gå med på det.. Antingen får han börja köra fram o tillbaka typ 2-3 dagar i veckan eller så får han helt enkelt byta dagis.. Så ja vi får se hur det blir..

Av Sannixen - 20 december 2011 14:11



Köpte hem lite grejor att pilla med när lillen nannade middag :) Så blev ett ljusfat till köket och så blev det ett hyacintfat till storarums bordet :) Blev ju faktiskt rätt läckert...

     

Av Sannixen - 19 december 2011 22:18

Jag är så himla lycklig <3 Minns inte senast jag kände såhär. Älskar mina pågar så himla mycket :) Älskar dagarna vi är lediga och kan mysa hela tiden <3 Just nu nannar min lilla älskling och om ca 30 minuter kommer min stora älskling hem <3 längtar jätte mycket. Imorgon ska vi antagligen till busfabriken :) får dock se om vi hinner. Åhhh detta året älskar jag verkligen julen, kommer bli den bästa julen någonsin för den 25 firar jag med mina pågar plus min familj <3 Lycka = ni två <3

Av Sannixen - 18 december 2011 21:01



Hmm man kan ju undra hur desperat eller psyko du är egentligen ?! Det är bara patetiskt och alla pratar om det ^^ Att du inte skäms.. Väx upp !!!

Av Sannixen - 18 december 2011 13:51


Naw min pojke börjar bli stor. Han har börjat säga " Jag älskar dig " och nu precis härmade han in leksakstelefin " Jag älskar prata med dig "   

Av Sannixen - 17 december 2011 18:17


Vi skulle egentligen till busfabriken men där var sjukt mycket folk så kände inte riktigt att vi pallade det. Så körde till Andys´lekland istället :) Så tar vi det andra stället i veckan.. På Andy´s var där inte alls mycket folk så det var skönt och vi hade riktigt kul faktiskt *hihi*Stannade några timmar då tiden gick riktigt snabbt där inne :P



Mina pågar busar i bollhavet <3

  

Av Sannixen - 16 december 2011 21:57



Hur kan man ens bete sig så???

Av Sannixen - 16 december 2011 21:49



Ända sedan Timmie kom hem från sin pappa i tisdags kväll har han varit en helt annan pojke :/ Han skriker, gnäller, tjatar men framför allt slåss och tar han/gör han saker han inte får och man säger till honom så skrattar han bara ?!?! Vet inte vad jag ska ta mig till.. Syrran sa samma sak nu efter han varit hos dom ikväll.. Undrar varför det blivit så? Han var ju hos sin pappa nästan en vecka.. Och detta får en att fundera, vad får han göra där hemma? Hoppas detta bara är en fas iaf.. Vill inte min snälla underbara pojke ska ändras :/ Mår han dåligt? Känner han av att vi inte är en familj? Någon som varit med om liknande??



 


Min lille gangster vad jag älskar dig   




Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards