Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2011

Av Sannixen - 25 mars 2011 18:50


Sovit som en prinsessa <3

Sedan runt halv sju och framåt började jag få grattis sms efterhand som folket vakna. Jobbade till klockan 18 och nu tar jag det lugnt medans maten blir lagad <3 Kollade min face och hade sjuuukt många gratulation inlägg, tack allesammans <3 Ni är underbara..

Av Sannixen - 23 mars 2011 20:52



Var på center syd idag med syrran, Nicki, Micke och Timmie   Jätte mysigt.. Dock roligt att vi skulle till Nova egentligen..

 

- Jag hittar inte eriksson huset

- Nej men lilla gumman det är fel motorväg ;)

hahaha bästa <3

 

Men de var nice iaf :) Gick där några timmar innan det bar av hemåt igen..

 

 

 

Av Sannixen - 23 mars 2011 06:44



Uppe kl 6 med lillen :P lagom trött just då men nu är det okej faktiskt.


Gårdagen jobba jag en stund sedan kom jag hem i väldigt bra tid så lekte jag o mös massa med lillen. Han hade varit ute länge o lekt i sanden o.s.v men ändå vakna han kl 6 ?! Men men.. Sen kom Micke så käkade vi tacos :) gotti gott..


Idag blir det stan med lillen, Micke och Anna en stund faktiskt. Och sedan ikväll ska vi vara me Emma och Jonas <3 Laga mat o film... Perfect night !!

Av Sannixen - 22 mars 2011 06:11


Omg omg omg säger jag bara. Vilken jäkla huvudvärk jag har idag. Tagit tablett och har brillorna på mig så hoppas fan den går över. Ont i nacke och axlarna med men vet inte varför ?! Har inte gjort något ovanligt.. Men men ska snart till jubbet och sedan så slutar jag vid tre..

Av Sannixen - 21 mars 2011 20:47


En blondin kommer hem och berättar för sin mamma att hon är gravid.


- Hur kunde detta hända? svarade mamman strängt.


- Det var ett skolprojekt om livets mirakel, svarade blondinen.


Mamman: VEM är pappan?


Blondinen: Vet inte, det var ett grupparbete!!

Av Sannixen - 21 mars 2011 15:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 21 mars 2011 10:53


Såhär ser byxorna ut som jag köpte till Timmie igår <3



     





Av Sannixen - 21 mars 2011 08:33


Åkte och fixade ett par skor till Timmie. FIck bli ett par billiga för han ska ju få converse i födelsedagspresent nästa månad :) Sen köpte jag ett par riktigt coola jeans till honom för han har växt ur dom andra.. Efter det åkte vi hem o mös en stund innan vi åkte hem till mormor. Mamma var också där och så åt vi tsm :) Gotti gott.. Stannade en stund sen stack vi hemåt både jag o mamma.. Så en riktigt trevlig dag <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards